Müşteri Desteği

Bir uzmanla iletişime geçin

Müşteri İletişim Merkezimiz, bütün destek ihtiyaçlarınız için uğramanız gereken ilk yerdir.

Eğer ölçüm makineniz, yazılımınız, uygulamalar veya eğitim hakkında bir sorunuz varsa, cevabı bizde var!

 

 

Bireysel ilgi
Günümüzdeki rekabetçi ortam içerisinde müşterilere doğrudan ve ayrıntılı bir hizmet sunmanın çok önemli olduğunu düşünüyoruz. Gerekli olan hizmet seviyesi, bireysel ihtiyaçlarınıza ve durumunuza göre değişir. Bu yüzden size çok çeşitli hizmetler sunuyoruz. Müşteri İletişim Merkezimiz sizi doğrudan, size özel gereksinimlerden sorumlu olan kişiye yönlendirecektir.


Kişisel telefon hizmeti
Tecrübeli yazılım ve donanım uzmanlarımız, ZEISS sisteminizin herhangi bir unsuru hakkında size uzman görüşü sunacaklardır. Sonuçta, ekipmanınızı imalatçıdan daha iyi bilen birisi yoktur.
Müşteri İletişim Merkezi

  • Telefonlu destek ve ilk sorun çözme hizmetini sunar.
  • Bir sonraki adımları belirler.
  • Teleservice vasıtasıyla uzaktan bağlantı oluşturur.
  • Bütün hizmetler için uzmanlar atar.
  • Ölçüm ekipmanları, prob, aksesuarlar, yazılım seçenekleri, bakım sözleşmeleri ve ilave hizmetler satar.

Teleservice
Teleservice yazılımımız, sisteminize uzaktan bağlanmanıza olanak sağlayarak İnternet ve telefon üzerinden destek uzmanları ile doğrudan iletişime geçmenizi sağlar. Aşağıdaki destek türlerini alırsınız:

  • Uzaktan bakım ve sorun giderme
  • Programlama ve uygulama yardımı
  • Ölçüm hakkında danışma
  • Sistem güncelleme yardımı