GÖZ SAĞLIĞI UZMANLARI İÇİN ZEISS

ZEISS'tan Görme Profilim

Müşterileriniz sadece web sitenizi ziyaret ederek görme ihtiyaçlarını daha iyi anlayabilir.

Web sitenizdeki özelleştirilebilir, ortak markalı My Vision Profile ile müşterilerinizin kendi yaşam tarzlarına ve görme ihtiyaçlarına en uygun ZEISS gözlük camlarını belirlemeleri için benzersiz görme profillerini oluşturmalarına izin verebilirsiniz.

  • Mağaza trafiğinizi arttırın
  • Ön anamnez ile işinizde zaman kazanın
  • Ek ücret ödemeden mevcuttur ve uygulanması kolaydır

Müşteri davranışları hakkında ilginç gerçekler.

  • 63 %

    alışveriş gezilerinin ... kadarı çevrimiçi başlamaktadır1

  • 93 %

    mağazadan satın almadan önce ürünleri çevrimiçi araştıran müşterilerin oranı ...   2

  • 80 %

    kişiselleştirilmiş yaklaşımlar sunan bir şirketle iş yapma olasılıklarının daha yüksek olduğunu söyleyen müşterilerin yüzdesi ... 3

  • 76 %

    kuruluşların kendi bireysel ihtiyaçlarını anlamasını bekleyen müşterilerin oranı4

Satın alma kararları çevrimiçi olarak başlar.

Günümüzün çevrimiçi ve çevrimdışı dünyaları yakından bağlantılıdır. Çevrimiçi veya çevrimdışı ürün satın alma ve ilgili bilgileri çevrimiçi arama ve ürün satın alma birbiriyle yakından ilişkilidir. Bu aynı zamanda yeni gözlük satın almak için de geçerlidir. Müşteriler gözleri hakkında daha fazla bilgi edinmek ve ayrıca ihtiyaçları ve zorlukları için hangi gözlük camı çözümlerinin en uygun olacağını keşfetmek istiyor.

Ödüllü My Vision Profile ile yeni müşteriler edinin ve çevrimiçi ortamda öne çıkın.

My Vision profili bir dizi soruyla müşterinizin yaşam tarzını ve vizyon davranışını analiz eder. Benzersiz bir görme profili oluşturur ve bireysel görme ihtiyaçlarına göre optimum ZEISS gözlük camı çözümünü önerir. Müşterilerin mağazaya girmeden önce görsel ihtiyaçlarını daha kapsamlı bir şekilde anlamalarını sağlayan benzersiz bir dağıtım aracıdır.

Çevrimiçinden çevrimdışına kesintisiz ve eksiksiz yolculuk.

Müşterileriniz kişisel vizyon profillerini QR kod olarak akıllı telefonlarına kaydedip mağazaya getirebilirler. Sonuçlar, en uygun gözlük camı çözümlerini önermenize yardımcı olacak temel bilgileri sağlayan VISCONSULT yardımıyla mağazanızda incelenebilir. Bu, hastanızla muayenede veya ilgili bilgileri açıklamak için daha fazla zaman geçirmenizi sağlar. Müşterilerin mağazanıza giden yolu bulmalarını sağlamak için My Vision Profilini adınız ve uygulama ayrıntılarınızla birlikte markalaştırabilirsiniz.

Key benefits My Vision Profile'dan ne elde edeceksiniz.

  • Çevrimiçi alanda öne çıkın

    Ödüllü bir web uygulamasıyla web sitenizi geliştirin ve çevrimiçi görünürlüğünüzü artırın.

  • Kolay kurulum

    Web sitenizi özelleştirilmiş bir sürüm yüklemek için yalnızca 4 adım gerekir ve siteniz otomatik olarak güncellenir (ek çaba gerektirmez).

  • Tohum ekme

    Müşterileri görmeleri ve karşılaştıkları zorluklar hakkında düşünmeleri için yönlendirin ve onları danışmaya hazırlayın.

  • Çevrimiçinden çevrimdışına sorunsuz yolculuk

    Bir QR kodu, VISUCONSULT ile deneyiminize devam etmenize izin vererek, müşterinize ve onların görüş profilinin sonuçlarına tam olarak odaklanabilmeniz için koltuk süresini kısaltır.

  • Engelleme eşiğinin üstesinden gelmek

    İyi hazırlık ve bilgi yoluyla yeni gözlüklere karşı engelleme eşiğini azaltın. Yol tarifi için uygulama adresinizi entegre ederek uygulamanıza trafik oluşturun.

  • Gözlük camı çözümleri önerisi

    Akıllı bir algoritma, müşterinizin görüş profilini değerlendirir ve ilgili gözlük camı çözümlerini önerir.

Bizimle İletişime Geçin

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Form yükleniyor...

Bizimle iletişime geçin

İletişim formuna girdiğiniz bilgiler Carl Zeiss Teknoloji Çözümleri Tic. Ltd. Şti. tarafından e-posta veya telefon aracılığıyla talebinize cevap vermek için kullanılacaktır. Veri güvenliği hakkındaki beyanımızı okumak için buraya tıklayın.


  • 1

    ThinkwithGoogle, 2018.

  • 2

    Wirecard Küresel Alışveriş Raporu 2019.

  • 3

    Epsilon araştırma

  • 4

    IBM İş Değeri Enstitüsü.