ZEISS'tan Görme Profilim
Müşterileriniz sadece web sitenizi ziyaret ederek görme ihtiyaçlarını daha iyi anlayabilir.
Web sitenizdeki özelleştirilebilir, ortak markalı My Vision Profile ile müşterilerinizin kendi yaşam tarzlarına ve görme ihtiyaçlarına en uygun ZEISS gözlük camlarını belirlemeleri için benzersiz görme profillerini oluşturmalarına izin verebilirsiniz.
Müşteri davranışları hakkında ilginç gerçekler.
Satın alma kararları çevrimiçi olarak başlar.
Günümüzün çevrimiçi ve çevrimdışı dünyaları yakından bağlantılıdır. Çevrimiçi veya çevrimdışı ürün satın alma ve ilgili bilgileri çevrimiçi arama ve ürün satın alma birbiriyle yakından ilişkilidir. Bu aynı zamanda yeni gözlük satın almak için de geçerlidir. Müşteriler gözleri hakkında daha fazla bilgi edinmek ve ayrıca ihtiyaçları ve zorlukları için hangi gözlük camı çözümlerinin en uygun olacağını keşfetmek istiyor.
Ödüllü My Vision Profile ile yeni müşteriler edinin ve çevrimiçi ortamda öne çıkın.
My Vision profili bir dizi soruyla müşterinizin yaşam tarzını ve vizyon davranışını analiz eder. Benzersiz bir görme profili oluşturur ve bireysel görme ihtiyaçlarına göre optimum ZEISS gözlük camı çözümünü önerir. Müşterilerin mağazaya girmeden önce görsel ihtiyaçlarını daha kapsamlı bir şekilde anlamalarını sağlayan benzersiz bir dağıtım aracıdır.
Çevrimiçinden çevrimdışına kesintisiz ve eksiksiz yolculuk.
Müşterileriniz kişisel vizyon profillerini QR kod olarak akıllı telefonlarına kaydedip mağazaya getirebilirler. Sonuçlar, en uygun gözlük camı çözümlerini önermenize yardımcı olacak temel bilgileri sağlayan VISCONSULT yardımıyla mağazanızda incelenebilir. Bu, hastanızla muayenede veya ilgili bilgileri açıklamak için daha fazla zaman geçirmenizi sağlar. Müşterilerin mağazanıza giden yolu bulmalarını sağlamak için My Vision Profilini adınız ve uygulama ayrıntılarınızla birlikte markalaştırabilirsiniz.
-
1
ThinkwithGoogle, 2018.
-
2
Wirecard Küresel Alışveriş Raporu 2019.
-
3
Epsilon araştırma
-
4
IBM İş Değeri Enstitüsü.