ZEISS OPTIME müşteri deneyimleri
ZEISS Servisleri

Hasta bakımına odaklanmanıza yardımcı oluyoruz.

ZEISS OPTIME

OPTIME servis planlarının kliniklerde veya muayenehanelerde gerçekten önemli olan şeye, yani mükemmel hasta bakımı sunmaya odaklanmaya nasıl yardımcı olduğunu öğrenin.

ZEISS servisleri yüksek müşteri memnuniyeti ile bilinir

Müşteriler, tüm dünyada OPTIME® adlı ZEISS servis planlarına güveniyor. Klinik ve uygulama ihtiyaçlarınızı destekleme konusunda uzun yıllara dayanan bir deneyim ile güvenilir çalışma süresi, iyileştirilmiş sistem performansı ve ağ bağlantılı son teknolojiler sayesinde hasta bakımına odaklanmanızı sağlıyoruz. Yüksek Müşteri Memnuniyet Puanı1 olağanüstü servisler sunma ve müşterilerimizin ihtiyacı olan desteği sunma konusundaki özverimizi temsil ediyor.

Dünya çapındaki tıbbi sağlık uzmanları, IT yöneticileri ve klinik yöneticiler, her gün karşılaştıkları zorluklar hakkında yaşadıklarını paylaşıyor. OPTIME® adlı ZEISS servis planları ile güvenilir sistem bakımı ve onarımı, şeffaf süreçler ve dijital desteğin kliniklerin ve muayenehanelerin sorunsuz çalışmasını nasıl sağladığını keşfedin. Dünya çapındaki ZEISS müşterilerinden gelen aşağıdaki videolar, bu anları ve deneyimleri kayıt altına alıyor.

Tüm dünyada

mükemmel servis

Tüm dünyada mükemmel servis
Dr. Om Parkash Eye Institute ZEISS servis ekibi "bir adım ötede"
Dr. Kortüm MVZ GmbH tıbbi muayenehanesi ZEISS OPTIME neden "muayenehanenin büyümesi için hayati önem taşıyor"?
OFTALVIST clinic Daha iyi hasta bakımı için ağ bağlantılı
ENVUE Eye & Laser Center “Mükemmel bir servis ortağı” hasta akışındaki verimliliği nasıl destekler
Eagle Eye Centre Hasta refahı için bir ortaklık
Clinica del Noroeste Bir kliniğin öncüsü: ZEISS OPTIME
VER Hospital de Olhos Hızlı servisler için derin içgörülerden yararlanma
SHANGHAI HEPING GÖZ HASTANESİ Yüksek hacimli göz bakımı için Kritik Servis
Dr. Bruce A. Rivers, Yönetmen ve Cerrah, ENVUE Eye & Laser Center, ABD

“Mükemmel bir servis ortağı” hasta akışındaki verimliliği nasıl destekler

Dr. Bruce A. Rivers ve ABD’deki ENVUE Eye & Laser Center ekibi, 2021’den beri hastalar için sorunsuz bir akışı sağlamak için ZEISS OPTIME servis planına güveniyor. ZEISS servis ekibi, düzenli bakım ve sorunsuz sistem yükseltmelerinden elektrik kesintileri sırasında hızlı servis imkânına kadar merkezin verimli operasyonlarında ve göze çarpan hasta bakımında hayati bir rol oynamaktadır.

Lic. Franciso Javier Valdez, Genel Müdür, Clínica del Noroeste, Meksika

Bir kliniğin öncüsü: ZEISS OPTIME

Clínica del Noroeste, daha kısa süren ameliyatlar ve bölgedeki en ileri teknolojiyi sunan ZEISS sistemleri ile Meksika’da fark yaratıyor. Ekip, ekipmanın uygun maliyetli olduğundan emin olmak ve ekipmanı verimli tutmak için personel eğitiminin yanı sıra önleyici ve düzeltici bakım için bir ZEISS OPTIME servis planı seçti. Ortaklığımız sayesinde hastalara sunduğumuz son teknoloji çözümleri ve sağladığımız yüksek kaliteli hizmetleri keşfedin.

Dr. Márcia Toledo, Tıbbi Direktör, VER Hospital de Olhos, Brezilya

Hızlı servisler için derin içgörülerden yararlanma

Brezilya’da yer alan VER Hospital de Olhos, yedi şubesinde hastaların görme ve yaşam kalitesini artırıyor. Ekip, ihtiyaç duydukları pratik desteği sağlayabilmek adına ZEISS OPTIME servis planına güveniyor. ZEISS sistemlerine ilişkin derin bilgilerden yararlanan servis ekibi, sistemlere erişip hastalara teşhis koyabilir ve herhangi bir sorunu çözmek için eğitimli mühendisler görevlendirebilir. Bu güçlü ortaklığın güvenilir bakımı nasıl sağladığını keşfedin.

Dr. Pedro Tañá Rivero, Ulusal Tıbbi Direktör, OFTALVIST Clinic, İspanya

Daha iyi hasta bakımı için ağ bağlantılı

Gerçek zamanlı hizmet için ağ bağlantısı sağlamak, İspanya genelinde 40'tan fazla göz muayenehanesinden oluşan ve her yıl 300.000 hastayı tedavi eden OFTALVIST Klinikleri'ndeki özel ekip için çok önemlidir. ZEISS OPTIME'ın anında uzaktan desteğinin, kliniklerin hastalarına hizmet sunmaya daima hazır olmalarını ve sorunları "tam o anda" çözmelerini sağlarken, güncel standartlara uygun güvenli bir bağlantıyı nasıl sağladığını izleyin.

Dr. Karsten Kortüm, MD PD, Oftalmoloji uzmanı, Dr. Kortüm MVZ GmbH tıbbi muayenehanesi, Almanya

ZEISS OPTIME neden "muayenehanenin büyümesi için hayati önem taşıyor"?

Dr. Karsten Kortüm, Ludwigsburg'da aile işletmesi olan oftalmoloji muayenehanesinde hastalarla açık iletişime önem veriyor. Kendisi, her çeyrekte 7.000'den fazla hastanın olağanüstü bakımı için sorunsuz ve şeffaf prosesler sağlamak üzere ZEISS OPTIME servis planını seçti. Dr. Kortüm, tıbbi sistemlerin bakımında sorunsuz operasyonlar ve yasal uyumluluk için ZEISS'e güveniyor. ZEISS OPTIME'ın rolü, yüksek performanslı ve doğru sistemleri koruyarak uygulamanın büyümesi için çok önemli.

Dr. Rohit Om Parkash, Klinik Direktörü, Katarakt ve Refraktif Cerrahı, Om Parkash Eye Institute, Hindistan

ZEISS servis ekibi "bir adım ötede"

Hindistan'ın Punjab kentinde bulunan Dr. Om Parkash Eye Institute'nün baba ve oğuldan oluşan ekibi, yüksek hacimli oftalmoloji uygulamalarını yürütmek için sürekli sistem çalışma süresine güveniyor. ZEISS servis ekibinin hızlı desteği büyük fark yaratıyor. ZEISS OPTIME servis planının, olağanüstü hasta bakımı sunma misyonlarının nasıl ayrılmaz bir parçası olduğunu keşfedin.

Dr. Jacob Cheng, Retina Hizmetleri ve Vitreoretinal Cerrahi Direktörü, Eagle Eye Centre, Singapur

Hasta refahı için bir ortaklık

Dr. Jacob Cheng ve Singapur’daki Eagle Eye Centre ekibinin en büyük önceliği, hastalarımıza şefkatli ve kişiye özel göz bakımı sunmaktır. Hızlı ZEISS desteği sayesinde göz merkezi, ameliyatı geciktirebilecek ve güvenliği tehlikeye atabilecek kesinti sürelerini önler. Ekibin ZEISS OPTIME hizmetinin yüksek kaliteli hasta bakımı sunmada neden vazgeçilmez olduğunu düşündüğünü öğrenmek için videoyu izleyin.

Prof. Guo Haike, Şangay Heping Oftalmoloji Hastanesi Dekanı, Çin

Yüksek hacimli göz bakımı için Kritik Servis

Gelişmiş ZEISS sistemleri, Şangay Heping Göz Hastanesi’ndeki operasyonların ayrılmaz bir parçasıdır. Yılda 100.000’den fazla ayakta hasta ziyareti dolayısıyla optimum ekipman performansının korunması çok önemlidir. Profesör Guo Haike ve ekibi tam da bu yüzden OPTIME servis planını seçti. Onarım ve bakım konularında ZEISS servis ekibinin hızlı müdahalesi sayesinde süreçler sorunsuz geçer, operasyonel güvenlik sağlanır ve güvenilir sonuçlar elde edilir.

ZEISS OPTIME servis planları hakkında daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçin

Form yükleniyor...

ZEISS'ta veri işleme hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız lütfen veri gizliliği bildirimimize bakın.

Bize Ulaşın

Satış ve ürün hakkında sorularınız

Form yükleniyor...

Daha fazla ürün bilgisi veya satış talebi için.
Lütfen ihtiyacınız olan ürünü veya hizmeti belirtiniz.

İletişim formuna girilen bilgiler, talebinizi Carl Zeiss Meditec AG, yerel Carl Zeiss Meditec satış şirketlerimiz tarafından e-posta veya telefon yoluyla yanıtlamak için kullanılacaktır. ZEISS'ta veri işleme hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız lütfen veri gizliliği bildirimimize bakın.

Servis Hakkında Sorularınız

Form yükleniyor...

ZEISS ürününüzle ilgili yardım veya sorularınız için.
Lütfen bu formu doldurun, size geri dönüş yapalım.

İletişim formuna girilen bilgiler, talebinizi Carl Zeiss Meditec AG, yerel Carl Zeiss Meditec satış şirketlerimiz tarafından e-posta veya telefon yoluyla yanıtlamak için kullanılacaktır. ZEISS'ta veri işleme hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız lütfen veri gizliliği bildirimimize bakın.

Genel Sorularınız

Form yükleniyor...

Kariyer, basın, şirket bilgileri ile ilgili genel sorgularınız için.
Lütfen talebinizle ilgili ayrıntıları belirtin.

İletişim formuna girilen bilgiler, talebinizi Carl Zeiss Meditec AG, yerel Carl Zeiss Meditec satış şirketlerimiz tarafından e-posta veya telefon yoluyla yanıtlamak için kullanılacaktır. ZEISS'ta veri işleme hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız lütfen veri gizliliği bildirimimize bakın.


  • 1

    CSAT, sunulan ürün ve hizmetlerin müşteri beklentilerini nasıl karşıladığının ya da aştığının bir ölçüsüdür. Sonuçta ise memnun müşterilerin genel yüzdesi kalmaktadır.