
Hasta bakımına odaklanmanıza yardımcı oluyoruz.
ZEISS OPTIME
OPTIME servis planlarının kliniklerde veya muayenehanelerde gerçekten önemli olan şeye, yani mükemmel hasta bakımı sunmaya odaklanmaya nasıl yardımcı olduğunu öğrenin.
ZEISS servisleri yüksek müşteri memnuniyeti ile bilinir
Müşteriler, tüm dünyada OPTIME® adlı ZEISS servis planlarına güveniyor. Klinik ve uygulama ihtiyaçlarınızı destekleme konusunda uzun yıllara dayanan bir deneyim ile güvenilir çalışma süresi, iyileştirilmiş sistem performansı ve ağ bağlantılı son teknolojiler sayesinde hasta bakımına odaklanmanızı sağlıyoruz. Yüksek Müşteri Memnuniyet Puanı1 olağanüstü servisler sunma ve müşterilerimizin ihtiyacı olan desteği sunma konusundaki özverimizi temsil ediyor.
Dünya çapındaki tıbbi sağlık uzmanları, IT yöneticileri ve klinik yöneticiler, her gün karşılaştıkları zorluklar hakkında yaşadıklarını paylaşıyor. OPTIME® adlı ZEISS servis planları ile güvenilir sistem bakımı ve onarımı, şeffaf süreçler ve dijital desteğin kliniklerin ve muayenehanelerin sorunsuz çalışmasını nasıl sağladığını keşfedin. Dünya çapındaki ZEISS müşterilerinden gelen aşağıdaki videolar, bu anları ve deneyimleri kayıt altına alıyor.
Tüm dünyada
mükemmel servis

“Mükemmel bir servis ortağı” hasta akışındaki verimliliği nasıl destekler
Dr. Bruce A. Rivers ve ABD’deki ENVUE Eye & Laser Center ekibi, 2021’den beri hastalar için sorunsuz bir akışı sağlamak için ZEISS OPTIME servis planına güveniyor. ZEISS servis ekibi, düzenli bakım ve sorunsuz sistem yükseltmelerinden elektrik kesintileri sırasında hızlı servis imkânına kadar merkezin verimli operasyonlarında ve göze çarpan hasta bakımında hayati bir rol oynamaktadır.
Bir kliniğin öncüsü: ZEISS OPTIME
Clínica del Noroeste, daha kısa süren ameliyatlar ve bölgedeki en ileri teknolojiyi sunan ZEISS sistemleri ile Meksika’da fark yaratıyor. Ekip, ekipmanın uygun maliyetli olduğundan emin olmak ve ekipmanı verimli tutmak için personel eğitiminin yanı sıra önleyici ve düzeltici bakım için bir ZEISS OPTIME servis planı seçti. Ortaklığımız sayesinde hastalara sunduğumuz son teknoloji çözümleri ve sağladığımız yüksek kaliteli hizmetleri keşfedin.
Hızlı servisler için derin içgörülerden yararlanma
Brezilya’da yer alan VER Hospital de Olhos, yedi şubesinde hastaların görme ve yaşam kalitesini artırıyor. Ekip, ihtiyaç duydukları pratik desteği sağlayabilmek adına ZEISS OPTIME servis planına güveniyor. ZEISS sistemlerine ilişkin derin bilgilerden yararlanan servis ekibi, sistemlere erişip hastalara teşhis koyabilir ve herhangi bir sorunu çözmek için eğitimli mühendisler görevlendirebilir. Bu güçlü ortaklığın güvenilir bakımı nasıl sağladığını keşfedin.
Daha iyi hasta bakımı için ağ bağlantılı
Gerçek zamanlı hizmet için ağ bağlantısı sağlamak, İspanya genelinde 40'tan fazla göz muayenehanesinden oluşan ve her yıl 300.000 hastayı tedavi eden OFTALVIST Klinikleri'ndeki özel ekip için çok önemlidir. ZEISS OPTIME'ın anında uzaktan desteğinin, kliniklerin hastalarına hizmet sunmaya daima hazır olmalarını ve sorunları "tam o anda" çözmelerini sağlarken, güncel standartlara uygun güvenli bir bağlantıyı nasıl sağladığını izleyin.
ZEISS OPTIME neden "muayenehanenin büyümesi için hayati önem taşıyor"?
Dr. Karsten Kortüm, Ludwigsburg'da aile işletmesi olan oftalmoloji muayenehanesinde hastalarla açık iletişime önem veriyor. Kendisi, her çeyrekte 7.000'den fazla hastanın olağanüstü bakımı için sorunsuz ve şeffaf prosesler sağlamak üzere ZEISS OPTIME servis planını seçti. Dr. Kortüm, tıbbi sistemlerin bakımında sorunsuz operasyonlar ve yasal uyumluluk için ZEISS'e güveniyor. ZEISS OPTIME'ın rolü, yüksek performanslı ve doğru sistemleri koruyarak uygulamanın büyümesi için çok önemli.
ZEISS servis ekibi "bir adım ötede"
Hindistan'ın Punjab kentinde bulunan Dr. Om Parkash Eye Institute'nün baba ve oğuldan oluşan ekibi, yüksek hacimli oftalmoloji uygulamalarını yürütmek için sürekli sistem çalışma süresine güveniyor. ZEISS servis ekibinin hızlı desteği büyük fark yaratıyor. ZEISS OPTIME servis planının, olağanüstü hasta bakımı sunma misyonlarının nasıl ayrılmaz bir parçası olduğunu keşfedin.
Hasta refahı için bir ortaklık
Dr. Jacob Cheng ve Singapur’daki Eagle Eye Centre ekibinin en büyük önceliği, hastalarımıza şefkatli ve kişiye özel göz bakımı sunmaktır. Hızlı ZEISS desteği sayesinde göz merkezi, ameliyatı geciktirebilecek ve güvenliği tehlikeye atabilecek kesinti sürelerini önler. Ekibin ZEISS OPTIME hizmetinin yüksek kaliteli hasta bakımı sunmada neden vazgeçilmez olduğunu düşündüğünü öğrenmek için videoyu izleyin.
Yüksek hacimli göz bakımı için Kritik Servis
Gelişmiş ZEISS sistemleri, Şangay Heping Göz Hastanesi’ndeki operasyonların ayrılmaz bir parçasıdır. Yılda 100.000’den fazla ayakta hasta ziyareti dolayısıyla optimum ekipman performansının korunması çok önemlidir. Profesör Guo Haike ve ekibi tam da bu yüzden OPTIME servis planını seçti. Onarım ve bakım konularında ZEISS servis ekibinin hızlı müdahalesi sayesinde süreçler sorunsuz geçer, operasyonel güvenlik sağlanır ve güvenilir sonuçlar elde edilir.
ZEISS OPTIME servis planları hakkında daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçin
-
1
CSAT, sunulan ürün ve hizmetlerin müşteri beklentilerini nasıl karşıladığının ya da aştığının bir ölçüsüdür. Sonuçta ise memnun müşterilerin genel yüzdesi kalmaktadır.