ZEISS servis hizmetleri ile hasta bakımına odaklanmanızı sağlıyoruz.
ZEISS OPTIME
ZEISS servis hizmetleri ile en iyi yaptığınız şeye odaklanmanızı sağlıyoruz:
birinci sınıf hasta bakım hizmeti sunmak.
ZEISS OPTIME sayesinde hasta bakımına odaklanabilirsiniz.
OPTIME® adlı ZEISS servis planlarıyla işlem önceliğine hak kazanırsınız, böylece çalışmalarınızı kısıtlama olmaksızın yürütebilir ve sistemlerinizde meydana gelebilecek planlanmadış kesinti sürelerinin önüne geçebilirsiniz.
Garanti kapsamının ötesine geçen servis tekliflerimizle klinik veya muayenehane süreçlerinizi destekleyebiliriz. Bir servis planına çok çeşitli hizmetleri dahil ederek özel ihtiyaçlarınıza en uygun çözümü elde edebilirsiniz.
İşte ZEISS OPTIME'ın amacı da budur.
Günlük rutinlerinize göre uyarlanmış özel servis planları
Servis teklifleri, yerel düzenlemelere bağlı olarak ülkeden ülkeye farklılık gösterebilir.
|
|
|
|
|
|
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
OPTIME complete |
• |
• |
• |
• |
• |
• |
talep üzerine |
OPTIME advanced |
• |
• |
• |
• |
• |
süre + malzeme |
talep üzerine |
OPTIME prevent |
• |
uygulanamaz |
• |
• |
süre + malzeme |
süre + malzeme |
talep üzerine |
OPTIME kullanım örnekleriyle mi ilgileniyorsunuz?
OPTIME müşteri deneyimi videolarını izleyin.
OPTIME servis planlarının kliniklerde veya muayenehanelerde gerçekten önemli olan şeye, yani mükemmel hasta bakımı sunmaya odaklanmaya nasıl yardımcı olduğunu öğrenin.
ZEISS OPTIME servis planları hakkında daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçin
ZEISS sistemlerinizi çevrimiçi olarak yönetin.
MyZEISS, ZEISS sistemlerinizin tüm potansiyelini açığa çıkarmanıza olanak tanıyan müşteri platformudur. Çok çeşitli eğitim videolarını izleyebilir, meslektaşlarınızın görüşlerini öğrenebilir ve kapsamlı destek araçlarından yararlanabilirsiniz. Tüm bunlar kesinti süresini en aza indirerek sistemlerinizi mümkün olduğunca etkili ve verimli bir şekilde kullanmanıza yardımcı olacaktır.
Sistemlerim
Tüm ZEISS sistemlerinizin genel görünümünü edinin. ZEISS sistemlerinizle ilgili konum bilgileri gibi temel verileri inceleyin. Birçok bilgiye (ör. kurulum tarihi ve sözleşme durumu) çevrimiçi olarak göz atın ve değişiklik taleplerinizi doğrudan MyZEISS üzerinden gönderin.
Yalnızca doğrulanmış ZEISS müşterileri tarafından kullanılabilir.
Servis talepleri
Tüm yeni, mevcut ve geçmiş servis destek biletlerini görüntüleyin. 7/24 olarak yeni çevrimiçi servis talepleri oluşturun ve mevcut taleplerin durumunu takip edin. Sorunları daha hızlı teşhis etmemize ve çözmemize yardımcı olmak için destek biletlerine resimler ve günlük dosyaları yoluyla daha fazla bilgi ekleyin.
Yalnızca doğrulanmış ZEISS müşterileri tarafından kullanılabilir.
Yazılım indirme portalı
ZEISS sistemlerinizin güncel olduğundan emin olmak ve bekleme süresini en aza indirmek için kurulum paketleri veya güvenlik güncellemeleri gibi yazılım dosyalarını indirmek üzere MyZEISS’a erişin.
Ayrı olarak kaydolunması ve oturum açılması gerekir.
Sistem kullanımınızı en üst düzeye mi çıkarmak istiyorsunuz?
Hemen şimdi MyZEISS’a katılın.
İhtiyaçlarınıza göre özelleştirilmiş hepsi bir arada platformumuzla tanışın. Meslektaşlarınızın paylaştığı sayısız makaleye, kapsamlı eğitimlere, pratik araçlara ve ZEISS cihazlarınızın özellikleriyle ilgili bilgilere erişin.
Akıllı yöntemlerle başarıya ulaşın – ZEISS Smart Services
- Yanıt sürelerini kısaltmak ve sistem kullanılabilirliğini artırmak için sisteminizi bağlayın ve hemen uzaktan destek alın.
- Onaylı uzmanlarımız, sorunların hızla giderilmesi için doğru yedek parçaları bulmanıza yardımcı olacaktır.
- Uluslararası standartlara (ör. ISO / IEC 27001) uygun siber güvenlik ve güvenli bağlantı.